کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت

سایت جدید و پرکار Advertzer

 با سلام به همه

یکی دیگر از سایتهای معروف در زمینه ptc سایت advertzer است. این سایت در حدود 6 ماه پیش کار خود را شروع کرده است ولی با وجود تازه کار بودن، پیشرت زیادی کرده و روز به روز امکانات آن آپگرید میشود و پرداخت های آن بدون نقص انجام میشود.

Advertzer

 

 با کلیک بر روی بنر فوق وارد سایت میشوید. شما همچنین در صفحه اصلی سایت میتوانید بترتیب بالاترین درآمدها را در48 ساعت اخیر مشاهده کنید. پرداخت های سایت به حسابهای معروف پرفکت مانی، بیتکوین و 5 حساب دیگر انجام میشود.

حداقل مبلغ برداشت 2 دلار است و با گزینه Cash out انجام میشود.

گروه بندی ها در اینجا مطابق لیست زیر میباشد

0 to 1600 BP ( 1.8% of total funds shared with members in this group )
1600 to 16,000 BP ( 2.7% of total funds shared with members in this group )
16,000 to 32,000 BP ( 3.5% of total funds shared with members in this group )
32,000 to 64,000 BP ( 6.0% of total funds shared with members in this group )
64,000 to 120,000 BP ( 8.0% of total funds shared with members in this group )
120,000 to 240,000 BP ( 11.0% of total funds shared with members in this group )
240,000 to 580,000 BP ( 13.5% of total funds shared with members in this group )
580,000 to 1,500,00 BP ( 14.5% of total funds shared with members in this group )
1,500,000 to 6,000,000 BP ( 16.0% of total funds shared with members in this group )
Over 6,000,000 BP ( 23.0% of total funds shared with members in this group )

روی Register کلیک کرده و اطلاعات کامل خودتان را وارد کنید و پس از تایید حساب کاربری با یوزر و پسوردتان وارد حسابتان شوید. در صفحه اول حساب همانند سایت paidverts یک اطلاعات کلی از وضعیت جاری حسابتان مشاهده میکنید.

واحد امتیاز در سایت برحسب BP میباشد و هر 1 دلار برابر 1540 BP است. که در صورت خرید تبلیغات، 1.54 برابر سود دریافت میکنید که بستگی به کارکرد سایت ممکن است روزی 3 تا 15 درصد کسب کنید. در حال حاضر کارکرد سایت بسیار خوب پیش میرود.

در ضمن برای فعال نگه داشتن حسابتان هر از چند گاهی روی Request Daily BP Ads در قسمت Paid Ads کلیک کنید و تعدادی امتیاز رایگان دریافت میکنید که برای افزایش امتیاز و هم برای فعال نگه داشتن حسابتان انجام میشود.

از ستون سمت چپ با انتخاب Buy Ads به محل خرید تبلیغات منتقل میشوید. در این قسمت تعداد پکیجها، لینک برای افزایش ترافیک سایتتان، و نوع حسابتان را مشخص میکنید و در نهایت دکمه place Order را بزنید. که هر پکیج یک دلاری شامل 1540 امتیاز به علاوه تعدادی ترافیک که به لینکتان اختصاص داده میشود. یعنی هر BP برابر 0.001 دلار است. برای مشاهده تبلیغات بر روی PAID ADS از نوار بالایی یا بر روی Ads Available در ستون چپ کلیک کنید.که لیست تبلیغات ظاهر میشود با انتخاب هر تبلیغ میتوانید آن تبلیغ را ببینید:

مشاهده تبلیغات

 بعد از اتمام حالت انتظار روی close کلیک کنید و سراغ تبلیغات بعدی بروید. سرعت مشاهده تبلیغات در این سایت بسیار بیشتر از بقیه است که از مزایای مهم آن شمرده میشود.

و اما در نوار بالایی FLASH ADS را میبینید که در این قسمت تبلیغات کم ارزش پولی را روزانه دریافت میکنید این تبلیغات رایگان میباشند ولی اگر مایل به افزایش تعداد آنها دارید میتوانید از ستون سمت چپ گزینه Buy FlashAds را برگزینید و تعدادی خرید کنید همچنین امکان خرید این تبلیغات با BP هم ممکن است.

گزینه بعدی Buy banner clicks است که برای قرار دادن بنر تبلیغاتی شما در سایت مورد استفاده قرار میگیرد که باید مبلغی را پرداخت کنید.

سه گزینه پایینی در ستون چپ تاریخچه خریدهایتان را نشان میدهد.

امکان اجاره زیر مجموعه غیر مستقیم و خرید زیرمجموعه مسقیم در سایت وجود دارد. برای خرید ریر مجموعه غیر مستقیم در صفحه اصلی بر روی add کلیک کنید.

زیر مجموعه گیری غیر مستقیم

باید در اینجا ابتدا موجودی اجاره را افزایش دهید. بعد از افزایش موجودی امکان اجاره فراهم میشود بدین گونه که از ستون سمت چپ Buy Rented Referrals را انتخاب کنید و تعداد کلیک ها را انتخاب کنید کهقیمت آنها بدین صورت میباشند.

$ 0.20 if you buy for 20 clicks

$ 0.19 if you buy 40 clicks

 

$ 0.18 if you buy 60 clicks

 

 در این سایت نیز بازی هایی برای کسب درآمد بیشتر قرار داده شده است.

قسمت دیگری برای خرید و فروش زیر مجموعه مستقیم وجود دارد و با انتخاب Referral marketplace زیر مجموعه هایی که برای فروش گذاشته شده است را انتخاب میکنید. دقت داشته باشید که با زدن Buy سریعا خرید انجام میشود و در خواست تایید وجود ندارد.

 

امکان خرید و فروش سهم نیز در این سایت همانند mytrafficvalue فراهم شده است که میتوانید با انتخاب Share marketplace وارد این قسمت شوید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 ارديبهشت 1394برچسب:advertzer,ptc,پی تی سی,کلیکی,تبلیغات,پرکار,کسب درآمد,ثبت نام,معرفی پی تی سی,بورس,سهام,بنر,پیدورتس,paidvertz, توسط محمود